j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

sometime , it hurts
Wednesday, August 26, 2009 • 3:39 PM • 0 eLement{s}

aku x tahu mcm mna nk mulakan cerita kli ini...tp yang pastinya hati aku sekarang terasa seperti membara hangatnya....aku sedih...aku kecewa sngt...kecewa sngt2..tapi...entah lah....fikiran aku berserabut....banyak sngt masalah yg ada..aku x tahu mcm mna nk selesaikan...
x de sesiapa pown yg ambil tahu..pernahkah mereka semua memikirkan tentang perasaan aku...pernahkah mereka mngambil berat tentang diri aku.....pernahkah mereka bertanya tentang masalah aku....pernahkah mereka selalu mnyebelahi aku ketika aku berada dalam keadaan keliru dalam memikirkan arah tuju masa depanku?....jarang sekali...
aku sedar siapa diri aku....bukan aku ingin menagih simpati..bukan untuk aku mencari kesalahan diri org lain...tak...aku cuma ingin semua org tahu apa yang aku rasakan sekarang....entah lah..aku buntu.....mungkin sepatut nya aku perlu bersyukur dgn apa yang aku ada sekarang...ya...mungkin itu jalan yg terbaik...biarlah org lain tidak mahu mngambil berat tntang diri aku...biarlah...aku redha andai begini kehidupan aku....
pada kesempatan ini...aku ingin meminta ampun dan maaf andai nya aku ada terkasar bahasa..semua itu diluar dugaanku..mungkin ketika itu aku terlalu kecewa..aku minta maaf...
selamat mnyambut bulan ramadhan yg mulia ini...
carilah keberkatan di bulan ini....
,,,selamat berpuasa,,,