j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

kepastianya...!
Saturday, February 27, 2010 • 2:31 PM • 0 eLement{s}

aku dh dapat kepastian...kepastian tentng sesuatu yang sebelom ini mmbuatkan aku trtnya2...mmbuatkan aku seringkali brfikir tntngnya...mmbuatkan hidupku kelam kabut...dlu...aku betul2 keliru..aku betul2 dlm dilema....namun..sekarang kepastian itu sudah jelas..nyata..kenapa harus aku mempertahankannya lgi...aku patut lepaskan apa yg bukan menjadi milikku...ya..kepastian tu dh membuktikannya...kenapa harus aku mempertikaikan nya lagi...mungkin ini lh yg dinamakan takdir khidupan....sudah terlambat andainya aku ingin kembali ke msa lalu....sudah terlambat andainya aku ingin tarik semula kata - kata ku....sudah terlambat andainya aku berfikir dahulu....