j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

aku kesal sangat.....
Tuesday, May 11, 2010 • 3:57 PM • 0 eLement{s}

kelamarin aku dapat tahu sumting...urm....seyes ak kta kan...yg aku mmang terkejut sngat...n..aku x sangka yang selama nie dieorang tuhh btol-btol manusia yang HIPOKRIT..aku thu mybe korunk akan kata kan yg aku nie pndai jer kata kat orang laen..tapi diri sndiri tak tengok..btol x..? aku tahu diri aku nie mmang lah tak sesempurna mana pown..but..aku btol-btol kesal ngn dieorang..kenapa dieorang wt cm tuh kat kteorang...??? memang aku tak dapat nak nafikan yang kadang - kadang tuh..kteorang pown ada buat salah jugak...tp..kenapa dieorang cam kta kteorang nie lah punca nya dieorang suka ngata kat orang laen..?? kenapa..??? ap yang aku tahu lah..bukan ke dari dulu lagi dieorang tuh ske sngt ngata kt orang laen...? sjak aku knal dieorang...tak pernah dieorang berhenti drpada mngata kat orang laen...so, knapa plak tahun nie..tbe2 nk salahkan kteorang...kalau ngko orang x ske lagi nak kawan ngan kteorang..go ahead..silakan untk tak payah lagi berkwan ngn kteorang..tak der sapa-sapa pown nak kesah..btw..korunk kan bdk2 pndai...mesti rmai yang nk kwan ngn korunk kan..so, tak der msalah lah kan..urm...mklum lah org famous dlm scola kan...ada lagi kwan yg lgi baek dripada kteorang...tme ksh ats apa yg dah korunk wt tuh..n 1 soalan dri aku...pernah ker korunk tahu perasaan aku slama nie..?? pernah ker...????? btw...thanxs sesangat-sangat coz sudi kwn g ngn kteorang...