j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

06 sept 2010
Monday, September 6, 2010 • 12:38 PM • 0 eLement{s}

.............................................................................
jika aku kadangkala tidak sempurna di mata mu, jauhkan lah dirimu daripada ku. kerana mungkin kau akan kecewa suatu hari nanti. jika aku kadangkala bukan lah yang terbaik untukmu, janganlah kau memuji ku dengan kata-kata manis mu itu. kerana aku takut suatu hari nanti kau akan menghina ku. jika aku kadangkala mengecewakan mu, tegurlah aku dengan cara yang betul. kerana aku tahu tiada manusia yang sempurna. jika aku kadangkala membosankan dirimu, pergilah kamu dari hidupku. kerana aku tidak memerlukan belas kasihan daripada mu.

yang benar,      
najiha       
   
(hak cipta terpelihara)