j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

my NS life ! :)
Monday, March 21, 2011 • 10:54 AM • 3 eLement{s}
KEM RIMBA TAQWA ! 

hahahaha . xpernah terlintas lansung di fikiran aku nak pegi kem tue . sumpah kali pertama aku dapat tahu yang aku akan d tmpatkan di kem tue , aku kata kat kawan aku.. "msti pedalaman kan kawasan dya" HAHAHA ! tp bila dh 2 bulan 10 hari ada kat sna..fuhhh ! mmang best ! mmang rsa xmo balik umah jer sbb kat sna kan..ramai kwan..dieorg suma sporting blake . 
kali pertama aku mnjejakkan kaki aku di kem rimba taqwa sik kedah , nk tao tak apa yg aku ckap tntang kem nieyhh ? hahaha . "mmang hutan betul lh kem nieyhh" sbb suma nya penuh dgn pokok2 tnggi..tambah2 di pnginapan wirawati...hahahaha . . hari pertama smpai ,hah , rsa nk mmpos dh aku tyme tue .. dh lh kna tarik beg yg berat tue naik bukit nk pegi ke pnginapan wirawati . aduyaii . lembik lutut ak ! sumpah aku rsa cm nak balek umah jer . nseb baek lh ada sowg amoi nie dtg tolong aku angkat beg . baek btol dya . wlaupown dya tao beg aku tue berat , tp dya tetap angkat jgk ! thanxs ya Ching :)  
okayhh . 1 tapak . 2 tapak . 3 tapak . 4 tapak . yaayyhhh ! aku dh smpai di dorm aku . dorm DELTA 4 !!! hehe :) welcome to DELTA 4 g-ha ! dan pada hari itu..bermula lah kehidupan baru yg sbelom nie tak pernah lnsong trpikir di hati aku untuk lalui nya . dan pada hari itu lah , bermula nya persahabatan antara aku , raudzah , ira (zahirah) , aza (syaza) dan miza (emeza) ! yah ! kami berLIMA ! pada hari pertama , cuma ada aku , ira , meza , syaza , lim , dan sowg bdak siam dlm dorm delta 4 . byangkan hnya 6 org sja dlm dorm tue pdahal ada 25 buah katil semua nya . mmang takut kn . tido pown rsa cm tak tido..coz tak boleyh nak tido dgn nyenyak pown . 
pda keesokkan hari nya, hari kedua aku berada di situ , bru lah budak2 kedah dan penang smpai di kem..masa tue sgala aktviti yg d rncang belom lgi brmula.. pada hri itu , aku cuba untk biasakan diri aku dgn prsekitaran berada dlm kem . tak da lah sesusah mna yang aku bayangkan sbelom nie . wlaupown pnginapan nya biasa2 aja , aku brsyukur daripada kena tido dlm khemah slama 2 bulan 10 hari . tak snggop aku . aku lebih rela tido di dorm delta 4 yg cuma nya ada bantal satu , tilam satu dan selimut satu untk seorang . 
setiap hari berada di kem , aku slalu tringatkan family aku . sumpah sbelom nie aku tak tao mcam mna rsa nya tnggal kan fmily slama 2 bulan 10 hari  . ya , di kem itulah aku belajar mnghargai keluarga aku . snggoh aku katakan yg betapa rindu nya aku pada mereka . pada keluarga aku , kawan2 aku . dan pada suma owg yg pnah hadir dlm hidup aku . di kem tue lah aku blajar bgaimana lalui kehidupan di asrama yg sebelom nie aku tak pernah lalui nya . ya , aku akui . memang seronok ! 
okayhh lh..cuma stakat nie jer yg bleyh aku cter kn pada korunk..sbb klau nk di luah kan melaui kata2 mmang tak cukup untuk aku cerita kan tntang apa yg aku rsa..apa yg aku lalui di sana . konklusi nya , kem plkn rimba taqwa sik kedah mmang the best lh ! ! !  :)



[ surau at-taqwa ]

[ dewan meranti ]

[ dewan makan ] 

[ nasi lemak DM ] 
p/s : aku rindu nk mkn nsi lemak nie ! :(

[ segala pngumuman kpd wira & wirawati ]


[ pdang TTS ]

[ bilik air dorm delta 4 ]

[ dorm delta 4 ]
p/s : haha . tyme nk balik umh dh nieyh :)

[jalan menuju ke dorm delta 4 ]

 ~ the end ~




3 Comments:

Anonymous zeyraHumaira said...

seriously miss them so much..!!
memmorial RIMBA TAQWA..,

March 21, 2011 at 4:02 PM  
Blogger apple ♥ sidz said...

waaa. naji!~
crius jeles! nak gak rasa benda2 cmnie. huhu~:[

March 22, 2011 at 5:02 PM  
Blogger beLog said...

hehehe....xper2...nty kte pgi sme2..

April 2, 2011 at 2:24 AM  


Older Posts | Newer Posts