j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

. b o s a n .
Sunday, January 22, 2012 • 4:32 PM • 0 eLement{s}
Greeting Text

Ahah , hari yang membosankan . duduk rumah jer , layan movie , layan drama , layan lagu , lagi ? lagi makan-makan . woahh ! keja makan jer tao . oh yeahhh bebeh , berat aku dah bertambah kott . naik giler-giler ahh . ingat kan naik sikit jer . last2 timbang hari tue ngn mr.'blurr' dah naik 4 kg . before this 43 kg . sekarang da jadi 47 kg . ya Allah , rasa nya selama nie aku memang kuat makan jugak yea . hahahahaha ! 

diet ? rasa nya perlu ke aku diet ? no need kott ! sebab misi dan visi aku sekarang nie nak tambahkan berat badan  . weeheee , aku nak GEMOK ! hahahaha . takder larhh . sebab aku nak badan aku berisi sikit . takder larhh kurus kering sangat . hehe . kan ? kalau kurus sangat nanti ada jer yang nak gelak kan aku . heee ada ke patot . hishhhh . 

em , mungkin tunggu lagi tiga ke empat bulan cmtue kott baru dapat tengok hasil nya . kalau naik , alhamdulillah :) tapi kalau tak naik berat badan aku macam mana ? aiyokkk . sejak dari sekolah rendah , pastue masok sekolah menengah , asyik kat level UNDERWEIGHT jerr . bila la nak jadi NORMAL nieyhhh ? HIHIHI . tunggu sajjaaa okeyyyy jiha :)





btw , tak sabar kott nak masok kamsis balik . haha . tapi HOME SWEET HOME tetap di hati ! tak kan pernah berubah . peaceee yawww !