j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

Buat Dirimu Yang Bergelar Suami Kelak
Saturday, March 31, 2012 • 1:54 AM • 0 eLement{s}


Greeting Text



Aku bukanlah seorang gadis yang cerewet dalam memilih pasangan hidup….
Siapalah diriku ini untuk memilih berlian sedangkan aku hanya sebutir pasir yang wujud di mana-mana..
Tetapi aku juga punyai keinginan seperti gadis lain, 
dilamar lelaki yang jiwanya tetap pada yang ESA, 
memimpinku ke arah matlamat yang nyata berlandaskan agama..
Andainya kaulah jodohku yang tertulis di Luh Mahfuz, 
Allah pasti mencampakkan rasa kasih di dalam hatiku, 
jua hatimu kali pertama kita berpandangan..
Itu janji Allah…

duhai bakal imamku , jangan biarkan hadirmu sekejap mata dan jangan biarkan kebersamaan kita hanyalah sementara

Permintaanku tidak banyak, 
Cintai aku bila tiba saatnya.. bawa aku ke SyurgaNya .



Dari kata hati seorang wanita :

Tak minta yang soleh ,sebab saya pun tak lah solehah sangat..
Tak minta yang bergelar ustaz, sebab saya lagi jauh untuk bergelar ustazah..
Nak minta yang kaya, saya pun tak kaya, hanya sekadar apa yang ada…
Nak minta yang hensem, saya tak la cantik sangat, sekadar hamba sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan…
Nak minta yang berpangkat, saya hanya seorang hamba…
Cukuplah sekadar yangmemahami dan menerima ku seadanya …
Cukuplah yang ada agama di hati dan mengamalkannya serta sama-sama mencari jalan ke
Syurga apabila bahtera di layar dan masjid di bina…
Cukuplah yang sama2 saling membantu dalam susah dan senang mengharungi lautan dunia…

 ------------------------------------------------------------------------