j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

oh PLKN !
Saturday, May 19, 2012 • 12:02 PM • 0 eLement{s}

Greeting Text




dadali - DISAAT AKU MENCINTAIMU

haha . phewittt . phewittt . bila dengar lagu nie automatik aku teringat kem PLKN rimba taqwa sik kedah . aiyoo yoo , i miss you a lot lah kawan kawan semua . dieorang kalau tengah iron baju pown dengar lagu nie , lepak lepak pown dengar lagu nie . basuh baju pown dengar lagu . kalaw boleyh dalam masa tiga bulan kita orang kat sana , mesti ada je dengar lagu niee . 

aku berjangkit suka dengar lagu nie sebab si chipsmore iera tue la bagi aku dengar . bila asyik asyik dengar chipsmore tue nyanyi , terpikat lah pulak . macam best je lagu nie . HEHE(:  jemu ? mana ada jemu bila dengar lagu nie . rindu ada lah dekat dieorang semua !  

kompeni DELTA (:

kami ber-LIMA . 





aktiviti luar . k bai .




sebenarnya nak tunjok stokin PLKN + kasut PLKN jee . haha ! 


berbaris pown sempat lagi ehh ehh .

rindu bilik (:

bila lagi nak lepak dekat tasik nie ? :{

apa apa pown , masing masing dah bawak haluan masing masing . ada jodoh , jumpa lagi okey ! sayang korunk . kepada adik-adik yang sedang menjalani ataw bakal mengikuti kem PLKN , jangan rasa menyesal sikit pown , sebab takkan rugi apa - apa . best ada laaa ! ngeeheee . 

k , bai (: