j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

one fine day :)
Tuesday, October 2, 2012 • 8:25 AM • 0 eLement{s}
Greeting Text




apa perasaan kita bila orang cakap apa yang akan berlaku in the future kita nanti ? takot kan ? huuu , macam tue lah aku rasa . aku takot nak kecewa dan dikecewakan lagi . tak sanggup dah nak nangis nangis bagai macam dulu lagi . aku taknak lagi kesedihan yang berpanjangan macam dulu lagi . cukop lah sekali tue je .

ya Allah , andainya dia adalah ujian bagi aku untuk mendekatiMu , aku terima . tetapi Kau jagalah hati aku dan juga hatinya . peliharalah kami . ya Allah , andai jodoh tidak kesampaian , maka jangan lah kau titipkan rasa kecewa rasa sedih rasa terluka di hati kami . Engkau redha kan lah hati kami menerima segalanya . namun , jika dia jodoh terbaik untuk aku , agama aku , masa depan aku , kehidupan aku ,  dan urusanku , maka Engkau tetapkan lah hati antara kami , pelihara lah hubungan kami agar kekal sehingga ke syurga Mu kelak . insyAllah ..
- Najihatul Amirah -