j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

entah apa apa ja
Wednesday, December 5, 2012 • 5:49 PM • 0 eLement{s}
Greeting Text

entah kenapa rasa lain je sejak akhir akhir nie. tak tao macam mana nak ungkapkan. tak tao macam mana nak bagi tahu kat orang lain bagi mereka faham situasi aku nie. hmmphhh, mungkin tak patot kot aku ceritakan kat orang lain. ada orang cakap, kadang kadang tue tak semestinya semua benda kita perlu cerita kat orang lain, tak semua perkara kita boleh kongsi dengan orang lain dan tak semua hal kita boleh bertanya pendapat dengan orang lain. kan? hmmpphh betol jugak :) 

bersendirian. hahh, susah kann? tapi kadang kadang mengajar kita erti kehidupan. dari situ lah kita tahu macam mana cara nak hargai orang yang berada di sekeliling kita yang sebelum nie kita buat endah tak endah je pada mereka. semua yang berlaku ada hikmah. dengan bersendirian lah kita boleh nampak mana salah mana betul dengan apa yang telah kita dah lakukan sebelum nie. dan dengan bersendirian jugak lah kita boleh menilai apa yang orang tue dah lalukan pada kita selama nie. 


bercinta. hmmpphh, indah kan? yess memang indah, kalau saling memahami antara satu sama lain. dan lagi indah kalau kejujuran dan kepercayaan tue seiring dengan perasaan yang ada. bukan mudah nak percaya seseorang, tapi  bila once kita dah start percaya dengan seseorang tue dan dalam masa yang sama orang tue dah khianati kepercayaan yang kita bagi pada dye, hahh apa lagi memang terasa diperbodohkan dikecewakan, dicaci maki, dikhianati , dan bla bla bla bla bla. hmpphhh, manusia manusia. mudah percaya. dan aku lah salah seorang daripada tue. 


yupp aku akui, aku memang cepat percaya pada orang. kawan kawan aku pown kadang kadang senang senang je tipu aku. lepas tue dieorang gelak gelakkan aku sebab mudah percaya. tapi nak buat macam mana, inilah diri aku. haha, mesti korunk nak cakap otak aku nie lembab kan? hehe, kata lah apa nak kata pown. tak kesah. sebab cuma aku je tao siapa diri aku. dan Dia, Tuhan Yang Maha Esa lagi Maha Mengetahui tao setiap apa yang aku rasa, apa yang aku fikir, apa yang aku dengar, dan apa yang aku lihat.

btw, hmpphh sumpah aku rindu budak budak DAT3B dan kawan yang lain lain. huhuhu . weh weh weh weh weh weh weh bila nak jumpa? bila nak jumpa? sedih nyaaaaaa. heee. 




k lah , byebye korunk . muahh muahh muahh . Assalammualaikum :)