j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

oh im in love
Thursday, March 14, 2013 • 11:29 PM • 0 eLement{s}
Greeting Text

Kalau cinta boleh lenyap bersama sebab, aku ingin mencintai insan halal kerana Allah. Hanya Allah yang kekal dan abadi. Tak akan lenyap!

bukan aku tak bersedia. bukan aku tak sudi. dan bukan juga aku tak fikirkan semua nie. cuma waktu ja yang mampu menentukan segala-gala nya. sebab aku takot apa yang aku rancang tak sama dengan apa yang Allah rancang kan untuk aku. cuma aku masih berharap yang suatu hari nanti apa yang aku fikirkan apa yang aku rasa kan di hati ini akan jadi kenyataan insyAllah. 




cakap mudah kan? tapi nak jaga hati orang , mungkin aku belom cukop pandai, belom cukop mahir, belom cukop arif, belom cukop teliti, dan belom cukop sempurna untuk dikategorikan yang terbaik. cuma aku mampu untuk cuba jadi yang terbaik walaupun kadang kadang banyak menyusahkan dia, banyak buat salah itu ini, banyak meragam dengan dia. hahaha. lalalala :p *sorry gemok.  ngeee 

 *doakan yang terbaik. walau macam mana pown sempurnanya perancangan kita, tetapi Allah lebih mengetahui mana yang baik dan mana yang buruk untuk hamba-hambaNya. .


k, good night . assalammualaikum