j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

suatu ketika dahulu
Tuesday, July 14, 2009 • 10:09 PM • 0 eLement{s}
CINTA . apa itu cinta ya ? aku sering tertanya - tanya , apakah yg dimaksudkan dgn cinta ,ada yg kata cinta itu buta, cinta itu menyakitkanlah , dan mcm2 lg . pada mula nya aku sering tertnya-tnya apa yg ada dgn cinta tu . tp apabila aku sudah bertemu dgn 'dia' , brulah aku mngerti knp rmai yg snggup lakukan apa saja untuk kekasih hati mereka . bertemu dengannya adalah satu anugerah yg tak ternilai bagiku , aku terlalu menyintainya . Demi Allah , aku terlalu menyayanginya . 'dia' adalah cinta pertamaku , dan kalau ditakdirkan oleh Allah, 'dia' pasti akan menjadi cinta terakhirku . hanya 'dia' yang aku cinta , tiada lagi lelaki lain . Bagiku, 'dia' seorang yg bertanggungjawap , penyayang , dan bnyak lagi.....'dia' sentiasa ambil berat tentang diriku.........tp......itu bukan alasan mengapa aku menyintainya......aku menyintainya kerana aku menyintainya....tiada alasan yg lain......aku ikhlas menyintainya......'dia' adalah lelaki yang lain daripada lelaki yang pernah aku kenali sebelum ini.....aku ikhlas menerima 'dia' seadanya......aku menerima segala yang ada pada 'dia' samada kelebihan mahupun kekurangannya...cinta itu sebenarnya indah..istimewa..jika kita pandai menghargainye..InsyAllah..kita pasti akan mendapat cinta yang sejati...aku sentiasa memohon agar aku diperjodohkan dengan 'dia'...insan yang aku terlalu cintai...i love you sayang.......
As I look into your eyes
I see all the reasons why
My life’s worth a thousand skies
You’re the simplest love I’ve known
And the purest one I’ll own
Know you’ll never be alone
My baby you
Are the reason I could fly
And cause of you
I don’t have to wonder why
Baby you
There’s no more just getting by
You’re the reason I feel so alive
Though these words I sing are true
They still fail to capture you
As mere words can only do
How do I explain that smile
And how it turns my world around
Keeping my feet on the ground
I will soothe you if you fall
I’l be right there if you call
You’re my greatest love of all....