j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

cinta aku hanya padamu
Sunday, July 12, 2009 • 6:07 PM • 0 eLement{s}
Ya Allah jika aku jatuh cinta..
cintakanlah aku pada seseorang...
yang melabuhkan cintanya padaMu..
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu...

Ya Allah jika aku jatuh cinta..
izinkanlah aku menyentuh hati
seseorang yang hatinya tertaut padaMu...
agar tidak terjatuh aku dalam jurang nafsu...

Ya Allah jika aku jatuh hati...
jagalah hatiku padanya..
agar tidak berpaling daripada hatiMu...

Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu..
janganlah kenikmatan itu melebihi
kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu...

Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu...
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh..
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu...

Ya Allah jika KAU halalkan aku meridui kekasihMu..
jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
dan rindu abadi hanya kepadaMu...
.....Amin.....


0 Comments:


| Newer Posts