j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

maafkan aku....
Sunday, June 6, 2010 • 5:41 PM • 0 eLement{s}

sahabat.......

kau tahu x apa yang aku rasa saat kau mengejek ku dgn kata2 seperti itu..? pernahkan kau brada di tmpat aku ktika itu..? kau tahu x aku betul skit aty dgn apa yg telah kau katakan pdaku tempoh hri..selama kita bersahabat, aku tidak pernah mnunjukkan yg aku btol2 terasa aty dgn kau bahkan aku sangt suka untk brkawan dgn kau kerana kau sngt memahami ak..tp ap yg kau dh buat pdaku kli ini aku xdpt untk mnerimanya..kau thu x knp..??kau tahu x knp ak x pernah utnk salahkan kau..? sbb..aku x mahu kau rasa brsalah nnty..aku syg kan kau..kerana kau shabat aku..shabat aku sejak sekolah rendah lgi..mngkin kita tidak d jdohkan untk brsahabat..dan aku faham jika aku btol2 bkn shabat yg terbaek buat kau..aku knal diri aku..aku tahu diri aku...dan kau tidak akn knal diri aku..dan tidak sma sekali untk mngambil tahu tntang diriku...jika ini semua salahku..maafkan aku...aku x prnah berniat untk mempersendakan kau..bahkan x pernah trlintas lnsung d aty aku untk mngatakan sperti itu pada kau..kau kta...klau nk gurau pown berpada-padalah...pkir sma...hmmm...kau pernah buat cmtue ker..? adakah sume gurauan kau tuh brpada-pada mcm yg kau nsihatkan pada aku hari tue..??? pernah ker kau tahu ak btol2 terasa aty dgn ap yg telah kau katakan padaku dlu..tp ak xpernah nk gtaw kt kau yg aku btol2 terasa aty...kau tahu x aku rsa brtapa rendah nya maruah aku sbgai shabat kau....kau pnggil aku dgn kta2 tuh..tp ak x prnah nk mrah kau..sbb ak x nk kau mlu.ak x nk kau rsa brsalah....jijik sngt kah dgn nma aku smpai kau pnggil aku sbegitu...aku bngga dpt nma tuh..sbb itu adalah nma yg mama n papa ak yg plihkan..aku x prnah nk protes pda dieorg utk tukarkan nma aku..kau thu x aku pling benci skali org yg mnambah-nmbah huruf 's' pda nma aku....ak BENCI pada org tuh trmasok lh kau...tp..ak ingt bla kte dh knal dri scola rendah lagi..kau x akan memalukan ak...tp...kau pown sme jer mcm dieorg...x prnah nk ambk tahu prasaan ak mse tuh..jika apa yg aku katakan tu..mmbuatkan kau skit aty..ak mntak maaf..aku tahu apa sja yg aku buat..sume nyer slah d mata kau...mngkin aku nie hnyalah shbat yg lnsong x pnting pda kau...btw..tme ksh sbb slame kte bershabat nie..kau bnyk mmhami ak even kau dh bnyk kata kt ak..tme ksh bnyk9....