j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

- Bosankah anda ?
Friday, April 15, 2011 • 9:56 PM • 0 eLement{s}

Asalammualaikum . . ngee , apa aktiviti nak buat tyme cuti-cuti nie ya ?hurm..apa2 jer lh..tapi apa yang aku tao skunk nieyhh aku dah borink tahap max. kat umah . . oke2 ,aku tao bnyk perkara yg bleyh wt kn kt umah . ak tak nafikan . tp skurang - kurang nya aku nak jugak keluar jalan - jalan pegi mna2 ke . best jugak sekali skala . hehe MyEm0.Com
  Oh ya, aku baru tringat !  kwn2 aku ada ajak pegi lepak2 dkat bukit gua sami . mngkin khas untk kelas 5 UK 2010 shaja kot . tp. . haish , malangnya. Allah tak izinkan aku pergi , jdi terpaksa lah batalkan niat aku tue . mungkin belom ada ksempatan untk brjumpa barangkali agak nyaMyEm0.Com .takper lah , peluang bukan sekali tue jer kan . mungkin ada kelapangn wktu , bleyh ada kan skali lgi .


Dan kalau tak silap aku ada satu lagi event yg sepatot nya aku pegi . tapi yg tue aku tak confirm kn lagi kpd tuan yg handle event nie . sebab aku takowt2 ,klau last2 mnit jer aku ubah pkiran . tak jadik nak pegi . mungkin nnty lah aku confirm kn dgn dya lepas aku pkir btol2 .MyEm0.Com hehe . harap tak marah ya kwn2 . yang event nie diadakan di tasik melati . untk batch form 5 tahun lpas , 2010 . bla pkir2 smula , rsa mcm rugi jer klau tak pegi kn . sbb nya bleyh jmpa kwan2 smula rmai2 . aduyaii ~ tape2 , pkir dlu yea jiha :] 

sekian :]