j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

yang pergi takkan kembali lagi .
Thursday, June 16, 2011 • 3:32 PM • 0 eLement{s}
Assalammualaikum :)

[ Al-Fatihah buat arwah Anis Najiha ]

Petang kelmarin aku dapat msg daripada Amal (kawan aku) . tak sangka dengan apa yang dya hantar. siyez , memang aku  tak sangka kawan satu sekolah aku dah meninggal . accident .
baru je malam sebelom hari kejadian aku dengar tazkirah pasal kematian kt tv . aku takut sangat . aku takut bila fikirkan pasal mati . alih - alih , esoknya dapat berita yg mengejut macam nieyhh . aku tak sangka ! walau pown aku tak rapat dengan arwah , tapi aku terkejut se-sangat2 bila dapat berita nie . siapa sangka kan . di usia muda . Hurm , itu lah janji Allah , setiap yang hidup pasti akan merasai mati . Dari Allah kita datang dan kepadaNya jualah kita kembali . aku doakan moga arwah ditempatkan dlm kalangan org yg beriman dan beramal soleh .  Moga roh arwah tenang di sana .  

[ arwah paksu aku dan isterinya ] 

tiba - tiba hari tue aku teringat arwah paksu aku . ya , aku rindu sngt2 pada arwah . sebab arwah lh yg paling aku rapat diantara pakcik2 yang laen . selepas arwah meninggal , takdak sapa lagi yang nak kacau aku , takdak sapa lagi yang nak usik aku , takdak sapa lagi yang nak suruh aku buat itu ini . takdak sapa lagi . sampai makcik aku pown cakap , hurm takdak sapa dh lah yg nk usik achik skunk . aku pown gelak je lh . dh tak taw reaksi apa yang perlu aku tunjukkan .  dh lebih 4 tahun arwah meninggal . tarikh keramat 28 jun 2006  [ x silap aku ] , arwah paksu aku meniggal dunia di sebabkan accident dlm prjalanan nak balik perlis . ya , memang sedih . wlau ap pown , kita yang hidup , msty teruskan kehidupan ini . kerana , setiap yg hidup pasti akan merasai mati . cuma  nya belom tentu bila tarikh nya :)

p/s [kepada kawan2 arwah anis najiha ]  : be strong kawan2 ! :)