j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

kehidupan baru
Friday, June 24, 2011 • 10:41 PM • 2 eLement{s}
asalammualaikum .
 
 
alhamdulillah .segala procedure kemasukan utk tmpat aku belajar tue dh smpai . 
skarang nieyhh cuma tinggal nak kena beli no pin ptptn , bukak akaun bank islam , bla bla bla , beli itu ini untuk keperluan aku kat sana . 
aduyaaii , yang tue lh paling aku tak suka sekali . malas doe . 
tapi nak buat cmna , terpaksa jugak kan . kalau tak takkan aku nak pegi blajar kat situ free lenggang mak kangkung plak . hahaha . 
tak pasal - pasal kena halau dengan mak guard , tak pown pak guard tue kejar aku lari lintang pukang keliling kawasan kat situ . hik hik hik . 
tapi kan , kalau boleyh aku nak belajar sama-sama dengan dieorang . dengan kawan-kawan skolah aku dlu . iqa , amal , wiena , zai ,syahirah , cipak ,shazrin dan yg laen-laen . tapi tak boleyh kan . masing-masing dah ada hala tuju masa depan dieorang kan . aku ? aku tinggal sorang kat perlis nie . amal kat kedah , iqa kat shah alam . tinggal aku sorang kawan - kawan . cmna aku nak dapat kawan macam korunk . 
yang satu kepala dengan aku ? yang boleyh faham cara aku ? yang bleyh aku kongsi apa2 rahsia aku? yang sporting mcm korunk ? yang gila-gila mcm korunk ? yang bleyh bergosip sama2 mcm korunk ? yang faham kehidupan aku mcm korunk ?
ya , banyak sangat 'yang' kan ? aku tak mampu nak cari yang sebijik serupa seiras macam tue kan ? 
sumpah aku rindu korunk ! :'(
 
apa yang pasti sekarang , pada 4 julai 2011 bermula nya kehidupan baru aku sebagai pelajar . yeahhh , get ready for a new days, Jiha ! keep smiling even you  are not happy . ngee . yeahh . keep smiling princess ! :)
go go chaiyok ! hik hik hik .





2 Comments:

Blogger nur ameer hakiem said...

macam sedih ja . + dengan lagu sayu :p

June 25, 2011 at 6:30 PM  
Blogger najiha said...

@nur ameer hakiemhuhu ..tue la . rindu kawan2 skolah . rindu zaman skolah . bkn senang nk ad kenangn cmtue :)

June 29, 2011 at 11:10 PM  


Older Posts | Newer Posts