j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

I miss you !
Saturday, July 23, 2011 • 10:48 AM • 0 eLement{s}


ngeeehee . hidup baru . cara baru . orang baru  :) 
aku di situ sekarang . ya ! aku di situ . 
best x jeeha ? 
ngeehee . best ! tapi . .
tapi apa jeeha ?
tapi aku rindu umah . aku rindu mama papa aku . rindu adik aku akak aku .
aku rindu katil . rindu bantal . rindu almari kt umah . 
aku rindu semuanya kat rumah !
korunk faham takkkkk ?
kalau boleyhhh hari -hari aku nak balek umah .
sampaikan akak senior aku ckap , aku nie 'homesick' ! omg ! 
aku macam tue ke ? siyez nmpak sgt ke aku rindu umah ???
mama cakap , jgn la balek  selalu . study kt sana . wt ulangkaji banyak - banyak . bukan mama tak bagi achik balek . tapi nie untk kebaikan achik jugak kan .
wahaha . sob sob sob .

aku bahagia di tempat baru . 
ramai kawan - kawan yg dah aku kenal .
dan macam - macam ragam orang yg aku boleyh tengok .
aku mesti hidup berdikari . ya , kehidupan baru di situ !  
insyaAllah Jeeha ! kau boleyhhh pnyerr lah ! ngeehee :) 


keep smiling Jeeha ! :)

 sekian .