j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

Result
Sunday, December 11, 2011 • 10:34 PM • 0 eLement{s}
Greeting Text

heyy there ! weewittt :) jiha da dapat tao da result final examination semester 1 jiha . hee . baru jerr check tadie . seram gilerr kott tengok result jiha tue . ta membangga kan lansong pown . dush ! haiyaa . next semester kena usaha betol - betol laa kalau macam nie lah . ngeeehee . tadie pown dah kena 'ber-CERAMAH' dengan mama . hahaha . bukan pot pet pot pet okeyyy , tapi ceramah 5 minit . ngehee .

err , result ? HIHI . ta banyak pown . 3 point something jugak lahh . tapi takder lah sampai dapat anugerah ketua jabatan . aduhh , rugi kan . tue la tanak usaha betol - betol hari tue . haishhhh ! menyesal ta guna dah pown . kena UP lagi lahh nanti . hurm , btw incit 'blurr' pown dapat pointer sama dengan jiha jugak . ahah ! KEBETULAN kan ? ( * erk ? dye memang selalu tiru jiha . haha ) tak sangka plak jiha dapat sama dengan dye . aiyoo :) hehe .


orang cakap lagi naik semester atas - atas lagi susah . betol ke ? macam ye-2 jer dieorg . tapi bila dengar macam seram larhh pulak . takot pown ada . eheh . sengal lah kau . ahah . takpe - takpe . CABARAN tueee .  kan ? ngee , mama dah bising - bising tadie (*opss ! ceramah laa . silap . eheh ) suruh pegi tengok subjek apa yang nak study untuk semester 2 nanti . aduyai . mama , mama . hee , nie yang jiha lagi bertambah sayang kat mama nie . ngeehee :) 

btw , tahniah kepada kawan - kawan jiha yang mana yang dapat anugerah ketua jabatan tue . korunk memang the best lahh ! TAHNIAH ! nanty jumpa kat poli , jadi 'tok guru' aku erkk ! hehe . okeyyyy ? :)