j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

i'll try until i cant
Thursday, September 20, 2012 • 6:18 PM • 0 eLement{s}
Greeting Text


‎"Apabila saya berpura-pura menjadi kuat, tiada siapa yang melihat air mata yang tersembunyi saya melainkan ALLAH. 
Apabila saya sedih dan perlukan bahu untuk menangis di atasnya, tiada siapa yang menyokong saya tetapi ALLAH.

Menyenangkan hati manusia adalah sangat susah, menyenangkan Allah adalah yang paling mudah. 
Kadangkala manusia menghukum saya untuk kesilapan yang tidak saya lakukan, Namun Allah mengabaikan dan memaafkan atas apa yang telah saya lakukan.

Dialah ALLAH, Yang Maha Besar Maha Kuasa, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani, dan segala puji hanya pada Allah."

~Prof. Tariq Ramadan




p/s: mungkin sudah tiba masa nya untuk aku bukak lembaran lembaran baru , kisah kisah baru , cerita cerita baru dalam hidup aku mulai sekarang . mungkin takkan ada lagi kesedihan berpanjangan seperti dulu . yess , aku akui bukan mudah , but i'll try my best :)

k , assalammualaikum .