j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

belom masanya, kan?
Friday, November 9, 2012 • 9:37 PM • 0 eLement{s}
Greeting Text


J O M   K A H W I N ! 


hahaha. macam senang je kan cakap. tapi padahal berat nya tanggungjawab yg bakal dipikul setiap seorang.  memang mudah nak kahwin. besok pown boleh. lusa pown boleh. bila bila masa pown boleh. tapi persediaan tue dah cukop ke belom ? kan ? bukan senang nak jadi seorang isteri, bukan senang nak jadi seorang suami. bukan senang nak jadi seorang ibu, dan bukan senang nak jadi seorang ayah. sebab macam macam tanggungjawab yang kena pikul, semuanya tue bukan mudah okeyy. jangan ingat macam petik jari jee.

okehh, jangan pikir bukan bukan ehh bila aku cakap pasal kahwin. bukannya aku gatal gatal nak kahwin. tapi ada kawan aku keluarkan statemant pasal kahwin. haha. 
haishh kahwin kahwin kahwin. hmm sudah sudah lahh yea korang cakap pasal kahwin. belajar dulu. belajar belajar belajar belajar belajar belajar belajar belajar belajar belajar belajar. bila sampai masa nya, ada lah jodoh. takkan ke mana pown kann :) 



walau digenggam kuat, andai ia bukan milik kita, ia akan terlepas jua...
dan walau ditolak ke tepi sekalipun, andai ia untuk kita, ia mendatang jua....
Itulah yang dinamakan, JODOH....