j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

semester TIGA :)
Monday, November 26, 2012 • 5:52 PM • 0 eLement{s}
Greeting Text


banyak sangat yang aku nak cerita sebenarnya. banyak sangat benda yang aku nak gtaw. banyak sangat perkara yang aku nak share. tapi first sekali aku nak ucapkan takziah buat hafizah sekeluarga. moga kuat dan tabah mengharungi ujian hidup ini. percayalah, setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan. dan setiap kehidupan itu pasti ada kematian. walaupun perit untuk terima, tapi aku tao hang kuat fieza!!! aku tao hang mampu!!!
*al-fatihah buat arwah. moga arwah di tempatkan dikalangan hamba-hambaNya yang soleh dan solehah.
 
okeyh alhamdulillah, akhirnya tamat jugak semester tiga. lepas nie sambung dengan praktikal pulak. cuak takot menggelabah excited semua ada. hehe. over kan? atau buat terok? haha. apa apa pown harap harap semuanya okey. hmmphhh. 17 disember nie lapor diri, jam 8.00 pagi. perghh, merasa laa jugak nanti ala ala orang dah kerja kan. ngeeee. 

dalam 8 bulan tak dapat jumpa dengan kawan kawan yang laen. rindu kottttttttt wehhhh. masok semester lima nanti mesti semua dah laen laen kan. macam macam gaya baru, hehe. almaklumlah orang dah praktikal kan. haha, over kan aku? aiyooo konpem aku rindu gila kat hampa hampa semua wehh, geng geng DAT3B, lepas tue faam, fieza, tiekah, syakirah, syaza, wan, along, ban, kakak kakak abang abang adik adik PRSP, geng geng JPKK, dan semua semua yang lain. dan dia. yaaa, aku akan rindu hampa dan hampa dan hampa hampa semuaaaaaaaaa. huwaaaaaaaaaaa. buat terok kan aku? hehe.





 
  





jumpa semester lima nanti okeyyyy . byebyebye :) assalammualaikum kawan kawan.