j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

MK :')
Friday, November 30, 2012 • 8:33 AM • 0 eLement{s}
Greeting Text


unic - sahabat sejati 

sampai sekarang bila dengar lagu nie aku menangis. entah kenapa. rindu? yaaa mungkin. tapi aku cuba buang perasaan tue. sebab itulah apa yang dia nak. yaa aku cuba. dan sampai sekarang aku masih lagi hormat nya. aku masih lagi prihatin tentang nya, aku masih lagi tertanya-tanya tentangnya. yaa mungkin dia tak buat macam aku buat, takpe aku tak kesah. biarlah dia bahagia dengan hidupnya . 

bila sampai satu masa nanti aku dah terlalu letih sangat, aku akan berhenti. dan masa tue mungkin perasaan rindu nie takkan ada lagi. dan mungkin perasaan sayang nie takkan ada lagi.