j a i h o
☂ Never Be Replace

Annyeonghaseyo

j e e h a a | j a i h o




안녕하세요.

About TingTong My World Diary OLDER NEWER



As'salam & annyeonghaseyo.
You've stuck in my unprivate diary. So please be nice here or i call My Superman to KILL you !


Bigfootsss

URL blog wajib ada not email
Please put ur link correctly
No Ads are allowed
Harsh words are NOT allowed
Can exchange link here
---------------------------------------------

| |


Followers

Credits

Template : mrsmyungyeol
Inspired : Arrien Inspirit
Tutobies : Inspiriteu
Best Views:Infiniteu
Owner: Jaiho

Dunia Dunia Dunia
Tuesday, February 5, 2013 • 8:52 AM • 0 eLement{s}
Greeting Text


selamat pagi dunia. hahh hari nie malang betol naseb aku. ingatkan datang awal kira best lah. alih alih mamat mana punya kereta entah ikot suka main selit je dia punya kereta tue. ingat jalan tue jalan bapak dengan mak dia yang punya kot. ikot suka dia je. hantu sungguh lahh dia tue. hee geram aku. hee serius geram. serius geram. erghhhh. stress betol. habes hilangkan mood aku yang pagi pagi nie ceria happy tahap gaban. last last jadi macam nie. memang mulut nie rasa macam nak maki maki jaa mamat tue. dasar hantu sungguh. heee.
laen kali tue bawak laaa kereta tue betol betol. ingat lah sama orang lain. kalau nak drive ikot suka, buat jalan hang sendiri lah bro. bengong betol. erghhhhh ! heee macam nak jerit kuat kuat jaaa sekarang nie. hahaha gila aku wat terok lagi. wat terok dan wat terok. padahal takda apa apa pown. huhu.
 


ohh dunia, hahh semalam dah masuk tiga orang budak praktikal yang baru. dieorang semua dari Uitm Arau. huhu. semua dah umor berapa dah entah aku pown tak tao. sebab aku pown still belom sempat nak bertegur sapa dengan dieorang. ada ke patot semalam bos suruh aku pegi jumpa dieorang. bukan aku taknak jumpa, dah dieorang tengan lapor diri kat seksyen laen, takkan aku nak mengganggu kan. terok betol lah bos nie. sesuka hati dia je. lepas tue buat muka kat aku. ingat muka dia tue handsome sangat ke. hahaha. *sorry bos sebab terpaksa mengata dekat sini. hehehe XD

btw, minggu nie dah masuk minggu yang ke-8. tinggal lagi 9 minggu kot tak silap aku. ohh yeahh oh yeahh. plezzz laaa bersorak happy dengan aku. hahaha. terok betol. gila tahap giga dah kot aku nie. ngeeee. sebenarnya tak sabar nak cuti jaaa. and and tak sabar nak balik politeknik. hahaha. jiha jiha jiha. relex soba laa sikit. tinggal lagi berapa minggu. haha. pulon betol nak cuti memang macam nie lah kan. nak cuti tapi report tak nak wat. dah laa taknak buat, lepas tue satu ke hapa benda pown tak start lagi. nak tulis dalam buku jurnal tue pown sebab kes terpaksa jaaa. terpaksa laa sebab nak ambik markah kan. kalau tak memang MALAS laa aku nak buat. hahahahaha XD

oh dunia, harap harap kebahagiaan yang aku rasa nie, insyAllah kekal abadi. walaupun aku tao tak semestinya setiap hari dalam hidup seseorang tue akan bahagia sentiasa, tapi kita sbagai manusia boleh berusaha ke arah itu kan? insyAllah. everything will be alright. dan harap harap dapat tempuh sebarang kemungkinan yang akan berlaku dengan tenang dan izin Allah dapat menyelesaikan setiap masalah itu dengan sempurna.  insyAllah :) 




k, assalammualaikum.